Subject: IP5331 II etapp elektriprojekti kooskõlastamise uuendamine
From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 15:03:14 +0200

Tere

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP5331 „ Pärnu-Jaagupi - Kaelase 10 kV
fiidri rekonstrueerimine II etapp Põhja-Pärnumaa vald Pärnu maakond.“

Olemasoleva keskpinge fiidri rekonstrueerimine toimub riigitee nr 19217
teemaal ja kaitsevöönis ning riigitee nr 19208 kaitsevööndis.

Projekt on 2023 aastal kooskõlastatud kui ehitama plaanitakse hakata alles
nüüd seega on kooskõlastus aegunud. Varasemalt tegeles sellega Gunnar
Mägi.

Saadan Teile projekti kooskõlastuse uuendamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.